Cu 4 luni înainte de intrarea în vigoare a noii legi europene privind protecția online, Facebook a lansat o amplă campanie de consiliere a utilizatorilor săi.
Astfel, conform noilor regulamente privind datele personale care vor intra în vigoare la 25 mai, administraţiile, companiile, asociaţiile, partidele politice şi terţii nu vor mai putea colecta şi păstra date personale mai mult timp decât este necesar. În plus, cei care le colectează vor trebui să primească consințământul persoanelor.
Drept urmare, Facebook îşi invită utilizatorii din Europa, să verifice opțiunile de protecție a datelor personale pe care le-au bifat pe contul personal deschis pe platforma rețelei de socializare.
Compania condusă de Mark Zuckerberg a demarat aceste demersuri având în vedere faptul că noua reglementare europeană care vizează direct companiile deţinătoare de date, se fac responsabile de informaţiile private pe care le colectează, trebuie să garanteze protecţia acestor date. Mai mult decât, acestea sunt obligate să anunţe imediat autorităţile competente în cazul pierderii, furtului sau divulgării acestor date, în caz contrar fiind pasibile de amenzi usturătoare, care pot ajunge până la 4% din cifra de afaceri globală a acestor companii.
Leave a Reply
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.